آریا 15

آریا 15
ورود شما به آریا 15 را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .

نويسندگان
مریمی
صفحات اختصاصی
تبلیغات



دانلود فیلم All Is Well 2015 - دانلود بهترین فیلم های 2016 با لینک مستقیم


 

  • دانلود فیلم All Is Well 2015 - دانلود بهترین فیلم های 2016 با لینک مستقیم

    دانلود فیلم All Is Well 2015 با لینک مستقیم

    با کیفیت ۷۲۰p DVDRip

    منتشر کننده فایل: vidl
    ژانر : کمدی , غم انگیز
     ۳٫۸/۱۰ از ۵۴۲ رای
    مدت زمان : ۱۲۰ دقیقه
    زبان : هندی
    کیفیت : ۷۲۰p DVDRip
    فرمت : MKV
    انکودر : ShAaNiG
    حجم : ۱ گیگابایت
    محصول : هند
    ستارگان : Rishi Kapoor, Abhishek Bachchan, Asin, Supriya Pathak
    کارگردان : Umesh Shukla
    خلاصه داستان :
    سفر جاده ایِ موسیقیدانی به نام ایندر که به همراه پدرش در حال سپری شدن هست ، با ورود ناخواسته ی مادر عجیب و غریبش ، با مشکل مواجه می شود و…

     


تاريخ : جمعه ٢۱ آبان ،۱۳٩٥ ساعت: ۱۱:۱۳ ‎ب.ظ ا نویسنده : مریمی ا نظرات ()
تگ ها :



درگیریهای سنگین در منیان و ضاحیه اسد 2 :: تحولات جهان اسلام


 


تاريخ : یکشنبه ۱٦ آبان ،۱۳٩٥ ساعت: ۱٠:٥٧ ‎ق.ظ ا نویسنده : مریمی ا نظرات ()
تگ ها :



دانلود آهنگ سینا سرلک چه کنم

آهنگی که در این ساعت از صبا موزیک آماده شده ، دانلود آهنگ جدید سینا سرلک با نام چه کنم همراه با تکست

ترانه : روزبه بمانی ، آهنگساز و تنظیم  : علیرضا افکاری

Download New Music Sina Sarlak - Che Konam Whit Text On Saba-Music

دانلود آهنگ چه کنم سینا سرلک

متن آهنگ سینا سرلک به نام چه کنم
از من چه مانده بعد تو جز ناتوانی ام
جز سنگ قبر خاطره روی جوانی ام
بی عشقو بی عاطفه و هیچ وعده ای
ماندم چگونه سمت خودت میکشانی ام
آن من که آزموده جهان را به عشق خویش
حالا برای همچو تویی امتحانی ام
آن از نبرد بین تو اعتماد من
این از قمار بین من و زندگانی ام
اگر برای ابد هوای دیدن تو نیوفتد از سر من چه کنم
هجوم زخم تو را نمیکشد دل من برای کشته شدن چه کنم
آهنگ چه کنم از سینا سرلک
هزار و یک نفری به جنگه با دل من برای این همه تن چه کنم
اگر برای ابد هوای دیدن تو نیوفتد از سر من چه کنم
هجوم زخم تو را نمیکشد تن من برای کشته شدن چه کنم
هزار و یک نفری به جنگ با دل من برای این همه تن چه کنم
باید بمیری یا نگویی دلت کجاست , درسی که داده ای به من
از هم زبانی ام حالا که نیستی و نمیخواهی ام بگو
حالا چرا به پای خودت مینشانی ام
اگر برای ابد هوای دیدن تو نیوفتد از سر من چه کنم
هجوم زخم تو را نمیکشد تن من برای کشته شدن چه کنم
هزار و یک نفری به جنگ با دل من برای این همه تن چه کنم
اگر برای ابد هوای دیدن تو نیوفتد از سر من چه کنم
هجوم زخم تو را نمیکشد تن من برای کشته شدن چه کنم
هزار و یک نفری به جنگ با دل من برای این همه تن چه کنم

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو قهرمان

دانلود آهنگ یادگاریا از مهدی جهانی و علیشمس


تاريخ : شنبه ۸ آبان ،۱۳٩٥ ساعت: ٧:٤٦ ‎ب.ظ ا نویسنده : مریمی ا نظرات ()
تگ ها : موزیک ، آهنگ ، تتلو ، علیشمس



پاسخ به پرسش هایی در زمینه تغذیه


 

  • پاسخ به پرسش هایی در زمینه تغذیه

    پاسخ به پرسش هایی در زمینه تغذیه
    روزانه ۴۰ تا ۵۰ گرم فیبر مصرف می کنم . آیا این امکان وجود دارد که به خاطر مصرف این مقدار فیبر ، بخشی از مواد مغذی مورد نیاز در پروسه گوارش در بدنم جذب نشود ؟
    این واقعیت دارد که همه کارشناسان بر فواید فیبر ها تاکید دارند ، و این را می دانیم که رژیم های حاوی فیبر بالا برای سلامتی مفید هستند . اما این امکان هم وجود دارد که فیبرها بیش از اندازه مناسب مصرف شوند .

     پاسخ به پرسش هایی در زمینه تغذیه

    ما معمولا مصرف ۲۵ تا ۳۰ گرم فیبر را در طول روز برای یک بدنساز توصیه می کنیم . مصرف ۴۰ تا ۵۰ گرم به میزان قابل توجهی بیش از این است . ولی باز هم خطری ندارد . افرادی که از رژیم های گیاه خواری تبعیت می کنند اغلب روزانه بیش از ۴۰ گرم فیبر دریافت می کنند بدون اینکه از نظر سلامتی تاثیر منفی در آنها مشاهده شده باشد . بنابراین مصرف این مقدار فیبر تا وقتی که احساس ناراحتی ، سنگینی یا نفخ در معده و روده نداشته باشید بلامانع است .

    برای بدنسازی که این مقدار فیبر مصرف می کند ، مصرف مقدار زیاد آب هم ضروری است ( حداقل ۴ لیتر در روز ) ، بعلاوه استفاده از رژیمی با پروتئین بالا ( حداقل ۲/۲ کیلوگرم به ازای هر کیلو از وزن بدن ) که در کنارش از مکمل های مولتی ویتامین و مینرال هم استفاده شود . مقدار بیش از اندازه فیبر می تواند از جذب برخی از ریزمغذی ها و درشت مغذی ها اجتناب کنید . همین طور از جذب حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ کالری از غذای روزانه شما . ضمنا می تواند در جذب روی و کلسیم تداخل ایجاد کند . بنابراین علاوه بر یک مولتی ویتامین ، باید مصرف یک مکمل کلسیم و ZMA را هم مد نظر قرار دهید برای اطمینان یافتن از اینکه مقدار کافی از این ریز مغذی ها در اختیار بدنتان خواهد بود .
    شما اغلب غذاهایی را که باید مصرف کنیم گوشزد می کنید ؛ اگر ممکن است بگویید چه غذاهایی را هم نباید مصرف کرد ؟
    در واقع غذاهایی را که خارج از استاندارد است که اغلب به آنها اشاره می کنیم سود چندانی برای شما ندارند . هرچند تقریبا نمی توان ادعا کرد که مصرف یک غذای خاص به طور کامل تلاش شما را برای عضله سازی و چربی سوزی خنثی می کند ، اما استفاده زیاد از غذاهای نامناسب جزو بدترین و مخرب ترین عوامل در عدم دستیابی افراد به اهدافشان در این مسیر به شمار می آید . مثلا بدون شک مصرف هراز گاه یک عدد شیرینی گردویی یا خامه ای شما را نخواهد کشت . ولی اینکه بنشینید و یک کیلو شیرینی خامه ای نوش جان کنید می تواند یک هفته تلاش شما در مسیر چربی سوزی را خنثی کند و در واقع تمام تلاشی را که در چند روز آتی مجبورید متحمل شوید تنها در این جهت است که اثر این تخطی از رژیم را جبران کنید.
    از این رو سعی کنید حتی المقدور از مصرف موادی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم خودداری کنید :
    الکل : مصرف نوشیدنی های الکلی به هیچ وجه به سود اهداف ورزشی شما نخواهد بود . الکل باعث بروز کم آبی در بدن می شود ، همچنین تقویت کاتابولیسم و به این معنی است که حجم عضلانی شما را تجزیه می کند . همزمان در سوختن ذخایر چربی تداخل ایجاد می کند و در واقع به نوعی چربی سوزی را متوقف می کند . همچنین مصرف الکل روند تبدیل تستسترون به استروژن را افزایش می دهد و به تبع آن باعث کاهش سطوح تستسترون خواهد شد .
    غذاهای سرخ شده : بدترین نوع چربی ها ، اسیدهای چرب ترانس هستند . ( که به عنوان روغن های جامد ، روغن های هیدروژنه یا نیمه هیدروژنه هم از آنها یاد می شود . ) بسیاری از غذاهای سرخ شده ، همینطور تنقلات آماده و دسر ها با این نوع چربی ها تهیه می شوند . که باعث افزایش کالری و خصوصیات مضر این قبیل خوراکی ها برای بدن خواهند شد .

    انواع نوشابه ها و آبمیوه های آماده :
    نوشابه مملو از شکر یا مقدار بالای فرکتوز هستند ، که بدترین نوع قند ها به شمار می آیند. اما در مورد آب میوه ها : اگرچه آب میوه های طبیعی حاوی تعدادی از ریزمغذی ها هستند ، اما همزمان مقدار کالری بالایی از قندهای ساده ( بخصوص فروکتوز ) هستند . یک فنجان آب میوه به همراه صبحانه یا حول و حوش تمرین بدن شما را نابود نمی کند ، اما مراقب باشید که در مصرف آنها زیاده روی نکنید .
    قند و شکر : قندهای ساده در حول و حوش زمان تمرین می توانند به بازسازی ذخایر گلیکوژن کمک کنند . ولی در دیگر زمان های روز ، باعث افزایش زیاد سطح انسولین می شوند ، و ذخیره سازی چربی را تقویت می کنند .
    محصولات تهیه شده از آرد سفید ، مشابه قند و شکر : نان ها و ماکارونی های تهیه شده از آرد سفید باعث افزایش زیاد سطوح انسولین می شوند و ذخیره سازی چربی را تقویت می کنند . این محصولات قبل یا پس از تمرین می توانند مورد استفاده قرار گیرند . اما در دیگر مواقع روز ، محصولاتی که از آرد کامل و سبوس دار تولید شده باشند بسیار بهترند از آنجایی که فیبر بیشتری در اختیار بدن می گذارند و تاثیر کمتری بر سطوح انسولین دارند .

    آیا نوشابه های ورزشی از جمله گاتورید برای بدنسازان مفیدند ؟
    بله مفیدند ، ولی نه لزوما به دلیل خاصی که تولید شده اند . نوشابه های ورزشی مایعات ، قندهای ساده و الکترولیت ها را در اختیار بدن می گذارند . آنها طراحی شده اند برای تسریع ریکاوری بدن در پی ورزش های استقامتی و دیگر فعالیت هایی که برای زمان طولانی ادامه دارند . بدنسازان انرژی زیادی مصرف می کنند و شاید به مقدار زیادی هم تعریق داشته باشند . ولی به ندرت بدنشان دچار کاهش زیاد سطوح الکترولیت ها می شود. از آنجایی که تمرین بدنسازان اغلب غیر هوازی به شمار می آید . فشاری هم که بر بدن آنها وارد می شود اغلب با ورزشکاران استقامتی تفاوت دارد .
    با این حال نوشیدن نوشابه های ورزشی ضرری هم برای بدنسازان ندارد . و نیاز به مایعات در بدنسازان هم وجود دارد . قند های ساده هم کمک می کنند به بازسازی ذخایر گلیکوژن که در طول تمرین سوزانده می شود و عملکرد کورتیزول را سرکوب می کنند ( هورمون کاتابولیکی که با پروتئین سازی تداخل دارد و تجزیه عضلات را تقویت می کند ) .
    مطالعه ای کشف کرد بدنسازانی که پس از تمرین خود گاتورید می نوشند حجم عضلانی بیشتری کسب می کنند نسبت به کسانی که آب ساده می نوشند . انتخاب بهتر این است که مقداری پروتئین هم همرا با نوشابه ورزشی خود بنوشید . بدنسازان می توانند بیشترین بهره را با نوشیدن ترکیب زیر قبل و پس از تمرین کسب کنند :
    * ۲۰ تا ۴۰ گرم پروتئین
    * ۴۸۰ تا ۶۰۰ سی سی آب کمی قبل از تمرین و همین مقدار هم پس از تمرین
    * ۴۰ تا ۸۰ گرم کربوهیدرات ساده ۲-۳ گرم کراتین اگر نوشابه ورزشی شما فاقد هر یک از موادی است که در بالا اشاره شد ، می توانید به صورت جداگانه به آن بیفزایید . یا بالعکس به عنوان جایگزین می توانید یک لیتر نوشابه ورزشی را به همرا مکمل پروتئین و کراتین مصرف کنید . در هر دو حالت مواد اصلی مورد نیاز بدن در اختیارش قرار می گیرد و می توانید شاهد نتایج بهتری باشید .

     


تاريخ : چهارشنبه ٥ آبان ،۱۳٩٥ ساعت: ۱٠:۱۸ ‎ق.ظ ا نویسنده : مریمی ا نظرات ()
تگ ها :



آموزش فعال کردن حالت تبلت در ویندوز ۱۰


 

  • آموزش فعال کردن حالت تبلت در ویندوز ۱۰

    پرتال اجتماعی واکنش: قابلیت کانتینیوم ویندوز ۱۰، به صورت پویا زمانی که از یک صفحه‌ی لمسی استفاده کنید یا زمانی که صفحه کلیدی را به تبلت یا رایانه‌ی هیبریدی متصل یا جدا می‌کنید، از دسکتاپ سنتی به رابط کاربری مدرن جابه‌جا می‌شود. اما اگر از رایانه‌ی شخصی دسکتاپ استفاده می‌کنید و خواستار نرم‌افزارهای تمام صفحه و صفحه‌ی شروع با کاشی‌های زنده هستید، باید دکمه‌ی Tablet Mode را بزنید.

    حالت تبلت در ویندوز , ویژگی کانتینیوم در ویندوز

    راه‌اندازی سیستم با حالت تبلت در ویندوز ۱۰

    اکشن‌سنتر جدید ویندوز ۱۰ را با کلیک بر روی آیکن موجود در سمت راست نوار وظیفه باز کنید و دکمه‌ی Tablet Mode را بزنید. با این کار، همه چیز از دسکتاپ حذف شده و بین آیکنهای منوی استارت، کورتانا و تسک ویو فاصله می‌افتد. حالا در صورت باز بودن پنجره‌ی نرم‌افزار خاصی، برای نمایش نرم‌افزارهای تمام صفحه و صفحه‌ی شروع، دکمه‌ی استارت را بفشارید. اگر خواستار نمایان کردن آیکن نرم‌افزارهای پین شده به نوار وظیفه هستید، در ادامه‌ی مقاله به طریقه‌ی نمایش آن‌ها اشاره می‌کنیم.

    حالت تبلت در ویندوز , ویژگی کانتینیوم در ویندوز

    سفارشی سازی حالت تبلت

    زمانی که در حال استفاده از دستگاه هیبریدی هستید، ویندوز ۱۰ به طور هوشمندانه بین حالت سنتی و مدرن جابه‌جا می‌شود. اما در صورتی که همیشه قصد استفاده از حالت تبلت را ندارید، می‌توانید نحوه‌‌ی اجرای ویژگی کانتینیوم را هم به وسیله‌ی ویندوز سفارشی بسازید!

    به سادگی عبارت Tablet Mode را جستجو کنید و Tablet Mode Settings را از میان گزینه‌های نمایان شده، انتخاب کنید. در این بخش از تنظیمات، شما قادر به فعال کردن حالت تبلت و تعیین نحوه‌ی جابه‌جا شدن به این حالت از طریق بخش When this device Automatically switches tablet mod on or off هستید. شما همچنین می‌توانید در صورت تمایل، با غیرفعال کردن گزینه‌ی Hide app icons on the taskbar in tablet mod، از مخفی شدن آیکنهای نوار وظیفه هنگام جابه‌جا شدن به حالت تبلت جلوگیری کنید. به علاوه، می‌توانید نحوه‌ی راه‌اندازی سیستم با حالت تبلت و دسکتاپ را هم از طریق When I sign in موجود بخش یاد شده، تنظیم کنید.

     


تاريخ : یکشنبه ۱۸ مهر ،۱۳٩٥ ساعت: ٦:٤٤ ‎ب.ظ ا نویسنده : مریمی ا نظرات ()
تگ ها :



دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP دیوونه کن


 

  • دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP دیوونه کن

    دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP دیوونه کن

    سوپرایز بزرگ صبا موزیک ، دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP بنام دیوونه کن همراه با متن آهنگ و بهترین کیفیت

    ترانه و موزیک : آرش ای پی

    Download New Music Masih & Arash AP | Divooneh Kon Whit text On Saba-Music

    ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

    Masih Arash AP Divooneh Kon دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP دیوونه کن

    متن آهنگ دیوونه کن از مسیح و آرش AP

    دیوونه کن منو از زندگیمو ببر از بین

    ازم بپرس عاشقت بودم از کی بودم از کی

    اسم تو شد رامو بگو داری تو هوامو

    بگو داری میبینی گریه هر شبامو

    عالمو آدم

    همه درگیر و دنبال عشقن

    اما این عشقی که درگیر دنبال توئه عشقم

    اسمت که میاد میزنه پر قلب دیوونم

    اشکام میریزن نمیشه بی عشقت بمونم

    بزار با گریه خالی شم

    درسته بد بودم اما بازم سر به راه میشم

    واسه تو تند آتیشم

    ببین چشام چجور کبودن

    من به عشق تو از آدما جدا میشم

    عالم و آدم همه درگیر و دنبال عشقن

    اما این عشقی که درگیر و دنبال توئه عشقم

    اسمت که میاد میزنه پر قلب دیوونم

    اشکام میریزن نمیشه بی عشقت بمونم

    دیوونه کن منو باز زندگیمو ببر از بین

    ازم بپرس عاشقت بودم از  کی بودم از کی

    اسم تو شد دعامو

    بگو تو داری هوامو

    بگو داری میبینی گریه های هرشبامو

    دانلود آهنگ دیوونه کن مسیح و آرش AP

    متن ترانه ، تکست ، شعر و دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP دیوونه کن

     


تاريخ : چهارشنبه ۱٤ مهر ،۱۳٩٥ ساعت: ٩:٤۸ ‎ب.ظ ا نویسنده : مریمی ا نظرات ()
تگ ها :


صفحات سایت

       


آرشيو مطالب
آبان ٩٥
مهر ٩٥
امکانات وب